Shopping i Kupolen!

Idag har Camilla, B, A E och jag varit i Kupolen och shoppat. Jag skulle köpa ett par tofflor/ sandaler till B och kanske nåt på Indiska till mig. Det blev en jättefin rosarutig tunika med breda axelband och två par shorts (HM) till mig och ett par fejkfoppatofflor till B, lite stora men det funkar. Han kan ta av och på dom själv och det var hela poängen. Vi måste köpa ett par sandaler till honom framöver också. Barnen fick en hel säck med kläder från Camilla: A E fick ett rosa Adidasset med oranga detaljer, en söt blommig tunika, en randig finstickad tröja/ tunika, en lila collegetröja med ett rosa hjärta på. Hon fick säkert nåt mer som jag glömt skriva om. B fick två tishor en svart och en vit, båda med tryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback