Doing the omoralisk schlagerfestival

Jepp.. Ikväll är det schlager igen, inte för att jag kollar. Fast jag har sett lite av alla deltävlingarna hittills (pinsamt) men idag ska jag sova istället. Det är tjatigt och mycket b-artister med dåliga låtar. Det är så uppenbart att de flesta bara är med som utfyllnad. Björn Gustavsson är väldigt rolig däremot, hans inslag gör det nästan värt att kolla, men det går alltid att se på youtube senare.

Och på tal om rubriken på det här inlägget så var det den första låten Binnings små oskuldsfulla barnaöron hörde, vi tänkte att bäbisen också ska få lyssna på den i bilen på väg hem från BB.

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag tycker melodifestivalen är bra vi har sett alla deltävlingar förra veckan rösta jag på BWO den var bra.mikael rösta på hon den skånska tjejen kommer inte ihåg vad dom/hon heter.och tack för det du skrev på mina kommentarer det värmer.

2008-03-01 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback