Vad göra?!

Jag vet inte vad jag ska göra.. Allt är så tråkigt och fult. Henke är en ful fisk som vägrar städa för det är sååå synd om honom som är förkyld och allt. Men han kan meka i garaget i 100 timmar, fast dammsuga är såklart inget man kan göra när man är föööööörkyyyyyld. Ojoj stackaren. Fast en väldigt trevlig sak med Henke är att han kom över till min sida av sängen och trängdes imorse, det var gosigt. Binning bredde ut sig på Henkes sida och vi fick dela på min. Niiice.

Det ser ut som ett bombnedslag här: lera, kläder och matrester på golvet. Jättemycket smutstvätt. Stackars mig som har ont i huvudet och ingen nässpray. Och ingen lust att städa har jag heller. Jag har verkligen varit på toppenhumör ända sen 1 mars när jag fick börja röra mig igen, men idag känner jag mig inte särskilt munter. Jag brukar kunna tvinga mig själv till att göra saker med motiveringen att förlossningen kanske börjar ju mer jag gör och det blir fint också. Men idag vill jag bara äta glass, fast glassen är så gott som slut för jag har ätit så mycket redan.

Det bästa kanske vore att fly fältet istället. Då slipper jag se skiten, men samtidigt blir jag extra irriterad när jag kommer hem igen. Aja. Nu ska jag vara lite vuxen istället för barnslig och gnällig: jag ska starta en maskin med tvätt.

Kommentarer
Postat av: sarah

tur att vi kan gnälla ikapp, har inte vart hos farfar än, lasse skulle kolla om han och christer kunde köpa begagnade selar och fixa det själva åt mig, och min bror erbjöd sig att jag kan få låna så mycket pengar jag vill av ham om jag vill fixa bilen, han är så jävla bra ibland. så ska kolla hur allt blir innan
jag gnäller hos farfar =), dumma bäbis, jag stannar till på måndagen så den kommer säkert på tisdagen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback