Äntligen, äntligen bilder!

Jag blev utkastad typ 5 gånger medan jag försökte ladda upp bilder och fick typ 5 st "websidan kan inte visas". Jag vet inte vad det är för fel, men nu är bilderna på plats iallafall. Jag har lyckats ladda upp några andra bilder på barnen också, det kommer alltså inlägg med bilder hela dagen idag.

Annars är planen ungefär: väcka B, käka frukost, försöka göra nåt vettigt. Kanske skola upp lite tobaksplantor (d.v.s. blomstertobak), vi ska upp till Stjärnorp och käka lunch innan det blir loppis i Sandvik kl.14-17. Är ni intresserade av blomkrukor och böcker kan ni komma förbi mitt bord, Lovisa har massa barnkläder och sen blir det såklart massa annat också. Eva kommer bl.a. sälja en likadan rosa- och vitrandig matta som vi har i sovrummet, där kan ni göra ett klipp. Jag hoppas på många fynd för egen del!

B dagisväska

B påväg till dagis med extrakläder i Pippi- väskan.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
Jag heter också Kattis, har två barn och ett nyväckt intresse för foto. Hihihi
Fast jag ör dubbelt så gammal, så min barn är stora.
Men kul att hitta dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback