Bullar...

Mmm, bullarna blev jättegoda! Har inte räknat hur många det blev, kanske gör det sen. Det blev en rejäl hög och stora är dom också! Nu ska jag åtmindstone städa vardagsrummet innan Eva o Lasse kommer för lille B fick hjälpa till lite förut. (Som att jag behöver hjälp med att  stöka ner när jag bakar)... Hans uppdrag var att lägga på pärlsockret, det blev massa socker på varje bulle, en B-näve ungefär och sen så hamnade en hel del på plåtarna och på golvet med... Men bullarna blev goda och det är huvudsaken! Han blir glad när han får hjälpa till, han ville inte följa med Henke ut sen men det fick han lov att göra ändå eftersom jag skulle börja grädda bullarna och då kan jag inte ha båda ungarna att passa...

Lite update med bilder:



Massa stora, goda bullar. Det blev ca 80 st!



B sockrar...



Jag penslar och B sockrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback