Fynd!

tapet o tidsskriftssamlare

Nästan färdiga tidsskriftssamlare och en zinkhink med tapetrullar i.

lampan

Den här fick vi för 40 kronor.
fynd

Zinkhinkar för 25 kronor styck, världens fynd! Lampan är med ovanför och amplarna kostade 49:- st på Rusta. Kan tyvärr inte avslöja vart jag hittat zinkhinkarna eftersom jag måste tillbaka och köpa fler såfort jag får pengar. Dom är helt underbara! Sen fanns det stora koffertar i läder, underbart fint slitna... Det fanns kort sagt massa riktigt bra fynd! Jag har hållt utkik efter fina zinkhinkar ett bra tag, de billigaste jag hittat förut var IKEAs för 99:- st och jag tyckte inte riktigt om dom. Dom här älskar jag!


Kommentarer
Postat av: Snäckan

Ja, de där zinkhinkarna var onekligen ett fynd! Brukar vara riktigt svindyra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback