Hos Solla...

Efter att vi käkat lunch (mest gamla rester), bytt lite blöjor, klippt klart gräset osv. åkte vi till Solla och hälsade på. Maria, L, Jimmy och Johanna var också där. Vi fikade lite på jättegoda bullar, undrar vem som bakat dom... Sen badade vi i tunnan i 2 timmar, det var varmt och skönt eftersom den är vedeldad. Innan vi åkte kom Cissi och A och då fikade vi igen. Nu på kvällen har vi grillat. Nu är det dags att sova känner jag, B har somnat i vagnen redan.


L matar B med kex.



B sprattlar i tunnan, B, Sarah, Jag, L och Solla badade.
Ni får inte se några nakenbilder på barnen för man vet aldrig vem som läser eller hittar hit.


Kommentarer
Postat av: Tin

Vilka godingar du har till barn Cattis, och vilka bullar du gjort, går det att få några uppskickade till mig med expressbud? Håller med om det där med att killarna inte ska kolla så nära på förlossningen, P-Å får hålla sig uppe vid mitt huvud (nån annans huvud ska han INTE titta på)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback