Rabarberpaj

Fia och Sarah var bakis och beställde rabarberpaj och glass, vilket dom såklart fick. Nu har dom precis åkt härifrån och jag känner att jag förmodligen pratat sönder deras stackars öron. Jag blir så glad när det kommer nån och hälsar på. Som en överentusiastisk liten hund som viftar på svansen, hoppar och slickar folk i hela ansiktet. Typ.

Det gick fort med staketet hos Solla idag, vi var klara vid kl.9 då fixade vi lite annat inför morgondagen. Det är barnens dag i Berg och Solla ska ha barnridning, köra häst och vagn, låta alla barn hälsa på djuren och sälja fika. Det är ett par saker som ska fixas. Vi hann fika också och prata med Cissi och Arvid som kom, kul att se dom!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börjar det bli dags att åka iväg och grilla lite. Vi ska till Johan, Emma, Hjalmar och Kerstin och grilla idag. Ska bli kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback