Presenter till mig!

När jag fyllde år fick jag ju mest pengar, precis som jag önskat mig. Och idag har jag skickat iväg en beställning till Bokus på en hel del bra grejer. Och några julklappar med såklart...





Sookie Stackhouse... Söt klänning!



Bilden har jag snott från författaren
Linas blogg. Som jag läser i smyg och nu när jag faktiskt beställt boken och kan läsa den behöver jag inte känna mig som en smygare längre...



Emma Hamberg och Anette Rosvalls blogg läser jag också och har haft jättemycket användning av deras smarriga recept. Alltså är den här boken perfekt för mig! Skönt att ha alla recepten samlade på ett ställe istället för att behöva skriva av precis hela tiden...

Som sagt var, julklapparna kan jag ju inte visa upp så ni kanske får se dom sen. Det var ett gäng barnböcker och lite annat. Nu är jag sugen på att sticka ut och köpa klart alla julklappar så jag slipper tänka mer på det. Men det är lite svårt eftersom jag inte har nån bil idag. Jag får sitta här och glo istället. Funderar på att baka tekakor med, får se hur det blir...



Kommentarer
Postat av: Syster Sarah

Härligt att du uppdaterar bloggen :) mer sånt tack! :)

2009-12-11 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback