Bilder

Nu har jag precis laddat upp massor med bilder, dom får ni se imorgon för nu ska jag gå och lägga mig. Måste hålla handen med B som kissat i sängen och är lite nervös. Ibland gråter han i sömnen (alltså gråter förtvivlat och hysteriskt) för han känner väl att han är kissnödig men han kan inte vakna. Det hände idag och han kissade, men det var lugnt för täcket klarade sig och vi har ju ändå madrasskydd så...

Jag kör med ättika istället för sköjlmedel nu, det funkar super! Ättikan tar bort dålig lukt tydligen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hej Hej! Kommer ni i morgon elr? Det vore ju hur kul som helst. nu har ja precis kommit hem, kört på mor o far... måste ju ställa upp ibland... Messa mig i morgon om ni kommer, vid 15 skulle passa oss som handen i handsken! ;) Puss o Snusk // H,O & H


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback