Farfar

Min farfar har dött. Och... Jag vet inte riktigt... Jag kände honom inte ens. Och sen var han sjuk de sista åren. Men jaa, det är svårt. Och när någon dör snurrar alltid mycket tankar om livet och döden. Jaa, jag vet inte. Jag känner mig som vanligt och är inte särskilt ledsen. Jag vet inte om jag borde vara ledsen för det? Är det taskigt att inte vara ledsen? Jag vet inte. Jag är väldigt glad för min familj idag, man blir påmind om att livet är skört och ändligt. Och om att vårda de man älskar extra mycket och inte skjuta upp saker.

Kommentarer
Postat av: eva b

hej, tråkigt i alla fall.

här är det fullt ös med tre barn idag.

vi stannade och köpte frukt när vi åkte hit och då sa a att det finns semlor nu, så det viil de ha

så snart är det fika

2009-01-22 @ 11:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback