Förmiddag

Jag tänkte skriva morgon, men det kändes lite fel kl.11. Vi har varit ner til Ica och handlat frukt, jag har precis ätit ett äpple och B mumsar på en banan. När vi kom hem ville B vara ute och bygga en till snöhäst, vilket inte funkar när det är 1,3 plusgrader. Tyvärr. Jag hängde upp lite tvätt och när jag kom ut igen var B på väg in istället. Så mycket för att vara ute. A E ligger ute och sover i vagnen.



B med sina manligaste attiraljer. Den rosa-lila "My fairy princesss"-bilen och sin blommiga solfjäder. Det är kul att se vad han väljer att leka med när det inte är nån i närheten som talar om för honom vad tjejer resp. killar "ska" leka med. Jag tycker han är så söt. Jag vill att han ska kunna leka med precis vad han vill utan att folk ska vara på honom om det.


Kommentarer
Postat av: Ulvenkrantz

klart barn ska få leka med vad dom vill, så länge dom har kul och att det inte är farligt...:)

Postat av: Lovisa

Obelix leker jättemycket med sina väskor dockor och min gamla dockvagn och det har alla mina barn gjort,för mig är det inge problem det är dem som gnäller om det som har det.

Ha dä så bra...lovisa

2009-01-20 @ 13:21:30
URL: http://loovisa.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback