Kvällsfixaren

Förut sa Henke att han ville gå ut i garaget imorgon, då tyckte jag att han lika gärna kunde gå ut direkt efter maten och sen kan jag rida lite senare eftersom det varit så varmt. Så nu har jag städat undan efter maten, diskat det mesta av disken, plockat ihop lite, badat och lagt A E och B lyssnar på CD om han inte redan har somnat. Målet är att jag ska vara i stallet senast kl.20, när jag skrivit klart det här och ätit upp min bit kladdkaka tänker jag åka.




A Es nya fina haklapp som jag antar att det är hennes farfar som fixat?!
Jag tycker den är jättecool med traktorer på!


Kommentarer
Postat av: Sarah :)

Tjabba. Rider du mycket nu eller? Skönt :) Jag har varit en riktig hemmafru idag och bakat bullar åt min man och tvättat all tvätt så han slipper gå upp 7 imorgon och tvätta ;) Enda nackdelen var att jag skar mig i fingret när jag plockade ut en matta ur maskinen?! =/

2009-05-25 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback