Skrik och panik

På förmiddagen har vi varit till Borensberg. Vi handlade hästmineraler på Järnhandeln, mat på Östenssons och sen skulle B till tandläkaren också. Han vägrade gapa, vi var där i en timme och sista halvtimme gick väl åt till att en skrikande B absolut skulle ha med sig mjukiskaninen (Långöra) därifrån, vilket han bara skulle få om han gapade. Men det gjorde han inte. Så han var helt hysterisk när vi gick därifrån. Vi får prova igen i höst, hon sa att det här var rätt vanligt. Hoppas hon inte ljög för att få mig att må bättre bara... Jag kan tänka mig att det är rätt svårt att få ovilliga 3-åringar att öppna munnen.

Nu sitter jag i soffan, ska kolla bloggar medan jag äter vattenmelon.

Kommentarer
Postat av: Annika

åh va tråkigt att han inte gapade. så nu blir det leka tandläkare hemma mycket framöver eller ;-)

2009-05-26 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback