Livet!

Här är det full fart, jag har jobbat en hel del. Den här veckan har jag t.ex. en ledig dag. Så idag har det varit full fart med tvättning, städning m.m. på förmiddagen och mys med barnen hela eftermiddagen. Dom är mycket nöjda och det är jag med. Det har varit en bra dag.

Inför jul känner jag mig rätt klar, en julklapp till att inhandla och lite mat att fixa. Julskinkan väntar på griljering men i övrigt är det inte särskilt mycket som kan förberedas faktiskt. Jag funderar på att handla all julmat inom de närmsta dagarna så vi har allt vi behöver hemma, då hinner vi kanske komma ihåg att handla sakerna vi glömt före julafton ;) det är alltid nån sak man glömmer...

Knäcken jag gjorde häromsistens är redan slut (hrm) så en omgång till måste göras, tur att jag har ett så smidigt recept!

Livet känns bra just nu, full koll på läget! Hoppas ni alla hinner njuta lite tiden före jul och inte springer omkring, fixar, handlar och sliter ihjäl er. Jag planerar för en lugn jul med en del läsning. Ska nog kolla in på bibliotekets hemsida och boka några böcker tror jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha knäcken går alltid åt snabbt ;)

Postat av: Anonym

Hej hopp! Vilket härligt inlägg! Hoppas många lyssnar på dina goda råd så julen blir lugn och härlig som den ska vara :) ser framemot att ses när vi kommer! kram!

2011-12-16 @ 10:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback