Våren i bilder

 

Vår spexiga A E fyllde 4 år...

 

 

B fyllde 6 år och var såhär kalasfin.

 

 

B fick Lego-tårta.

 

 

Och det här är inte en fallos-symbol utan Rapunzels torn.

 

 

Vi såg Ulrik Munter i Norrköping.

 

 

Vi var på flygets dag i Malmslätt, A E ville prova helikoptern och B hängde på.

 

 

 

Barnen och jag var upp till dalarna en sväng. Vi tog inte särskilt många bilder, men här är en iallafall.

 

 

Jag sydde ett vårigt överdrag till kökssoffan.

 

 

Camilla, jag och Sarah posar vid A Es kalas. 25 mars var det över 20 grader varmt och sol, så vi hade kalas ute.

 

 

B tappade sin andra tand.

 

Bilderna är lite huller om buller tidsmässigt, men jag har iallafall lagt upp några bilder åt er :) scrolla ner för att se bilder från Rom.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vilka roliga bilder! En jättebra idé att visa vårens bilder i en serie. Jag kanske härmar dig så småningom, om det är okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback