Matdagbok 19/11

Frukost: En knäckemacka med smör och leverpastej. En chokladkaka.
Förmiddag: 4 syltgrottor. En morot.
Lunch: Lax, kokt potatis, broccoli, en morot och en knäckemacka med smör.
Eftermiddag: 5 syltgrottor. En lussekatt.
Kväll: Lax, kokt potatis, broccoli och en knäckemacka med smör (nej, jag orkade inte laga mat en gång till så vi åt rester). En lussekatt.
Sen kväll: Två eller tre lussekatter, lussekatterna blev helt perfekta den här omgången! Risken är att det inte ens blir några kvar att frysa in.
 
Dagens träning: 100 stjärnan, höststädat ute. Jag har testat tabataträning (inspiration från Mirijam) och insett i hur pass dålig form jag faktiskt är, en video jag körde (körde även #3):
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback