Nytt år- nya tider

Jag har inte haft särskilt mycket tid eller framför allt lust för bloggen under jul och nyår. Vi har iallafall haft det bra, förra veckan jobbade jag 5 dagar så det var fullt upp och det har blivit många lästa böcker.
 
På många bloggar sammanfattar man sitt 2012 så jag har funderat en hel del på mitt 2012 och hur det var och vad som hände. Det var mycket hårt jobb från min sida, jag har jobbat mycket på mig själv och hur jag vill vara, mest på jobbet. Under våren jobbade jag i princip varje helg. På sommaren slet vi som idioter på taket och bytte det. På hösten landade jag ett nytt jobb+en plats på chefsutbildningen. Så mycket hårt jobb som gett resultat. På det stora hela ett mycket tillfredsställande år. Nu ska det bli spännande att se hur 2013 blir! Det som är inbokat är Amanda Jenssen i Gävle med syrrorna, Budapest över 1 maj i samma fina sällskap. Med familjen tänker vi årskort på Skara Sommarland iår, så vi kommer åka dit och campa flera gånger. Bl.a. på natset som kommer vara där iår igen. A-bombers är väl ett måste. Vi planerar att dränera runt huset och betala av ett lån. Jag kommer försöka vara med familjen mina lediga dagar och helger och verkligen hinna träffa barnen och min käre man ordentligt.
 
Hur var ditt 2012 och vad ser du fram emot under 2013?

Kommentarer
Postat av: Farfar

Ska ni till Budapest, ska ni äta här så mycket man kan för 160kr Lunch 110, Kanonmycket mat och olika sorter.

http://www.trofeagrill.eu/en/trofea

Svar: Tack för tipset! Ska spara det i min budapest-mapp :)
Cattis

2013-01-09 @ 14:21:59
Postat av: Nina Liljedahl

Låter som om ni har haft ett bra 2012! Mitt år har också varit bra. Jag ser fram emot 2013, tror att det blir ett bra år om allt får fortsätta att vara som det är nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback