Djuuuur

Imorse klev jag ut genom dörren kl.05.20 och klev rakt in i älgarnas sovrum, tydligen. En älgko med kalv låg i trädgården, jag kunde verkligen inte förstå vad det var jag såg förrän älgkalven sprang förbi och älgkon reste på sig. Utefter vägen till jobbet träffade jag på en trött grävling.
 
Nu på kvällen har jag varit ute en liten stund och tittat på en fladdermus som flyger runt vårt hus och alldeles när jag skulle gå in såg jag en liten groda som skuttade ut i gräset. Jag fick lov att fånga den och visa min kära man och dotter. Sonen är sjuk och sover hos farmor och farfar inatt, han ska vara där imorgon. Vilket påminner mig om att jag måste avboka taxi och sjukanmäla med mera, ska fixa det direkt.
 
Hur har din helg varit? Har du varit ute nånting?

Kommentarer
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad härligt, mitt i det vilda! Vår trädgård är full av hönorna och katten men på nätterna kommer ugglorna, vildsvinen och fladdermössen. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback