amning= svältdöden för mamman..

.. verkligen! jag förstår varför kossor som mjölkar äter typ 20 kilo grovfoder om dagen, man får ju inte behålla nånting själv känns det som! Jag äter var fjärde timme som det är nu, även på natten och om jag inte gör det mår jag illa. Knasigt, men jag hoppas det går över framöver. Fast det kanske blir värre ju mer han äter..? Huvudsaken är att han mår bra iallafall och jag får fortsätta äta hela tiden. Jag får ju gå upp och äta varje gång han ammat, det är ungefär var fjärde timme även på natten.

Annars har vi bestämt att när vi fått pengar den här månaden ska vi in på banken och fixa ett sparkonto till Binning. Det är säkrast att göra det på en gång och med regelbunda överföringar, annars blir det säkert inte av. Man vill ju att han ska kunna få saker i framtiden typ körkort och sånt. Cross säger hans pappa, men vi får väl se vad han vill själv oxå.. Ponny säger jag! (om han vill det)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback