sprängfyllda bröst

Nu har mjölken verkligen runnit till, samtidigt som lilla Binning inte äter riktigt lika ofta som tidigare. Det gör ju att mina bröst blir sprängfyllda mellan varje amning, vilket inte alltid är så skönt. Binning åt nyss så nu är dom avslappnade o sköna, jag förstår verkligen Charlotte Perelli vars bröst vars bröst "växte" i sändning när hon hade babyn bakom scenen. Man går liksom från en stor B (kanske) till säkert D på tre timmar! Nu är jag verkligen tacksam för att jag inte har så stora bröst till vardags för brösten är verkligen överallt när dom är så stora. Jag vet inte ens hur jag ska ligga när jag sover!

Idag har vi varit hos kusin Alex på kalas, han fyllde 8 år och fick massa lego i present. Binning fick också massa presenter: en Bamse-snuttefilt av farfarsfar och Margit, ett kam- och borstset av farmor o farfar och massa kläder från Peo, Marie, John o Victoria. Kläderna var två par byxor, tre bodys och ett par "born to be a biker"- strumpor- jättefina saker alltihopa! På förmiddagen var Madde och Gunnar här och kollade på Binning och då fick han en jättesöt mörkblå dress med en nallebjörn frampå, två par strumpor och en hak-klapp med bilar på. Egentligen är det helt sjukt att folk köper så mycket till nyfödingar, fast jättekul för mamma och pappa när dom får öppna så mycket paket förstås.. Tur att vi var smarta och inte köpte några kläder alls innan, utan bara lånade lite saker. Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback