jag är så trött

Helt slut faktiskt. Idag har jag städat i 6-7 timmar, jag kommer inte ihåg exakt. Idag känns det verkligen i kroppen att jag har varit igång alla dagar den här veckan. Binning har tröttnat på städning nu, han vill ha mer mamma-tid och jag vill ha mer Binning-tid. För tillfället är det färdigstädat på borta-fronten. Imorgon ska vi panikstäda hela hemmet inför dopet. Nästa vecka ska jag ta en låååång sovmorgon och bara slappa hela måndagen i soffan. Jag kanske inte ens borde klä på mig, utan gå i morgonrock hela dagen. Jaja, när jag planerar att slappa brukar det aldrig gå vägen i vilket fall.

Lena är min fröken pastej, om nån undrar.

idag har Binning på sig den blå-randiga Musse Pigg- bodyn han fått av Eva och Lasse, samma jeans som igår och blå PoP-stumpor från Camilla.

Nu ska jag ner och slänga mig i soffan, äta lite av de förbjudna jordnötterna (dom är till dopet egentligen) och invänta kvällen avsnitt av Idol. Tjodiloo

Kommentarer
Postat av: Lena

ÅHHHH pastej! Kan knappt bärga mig!!!

2006-09-01 @ 00:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback