Kanske dags för uppdatering?

Jag har försökt uppdatera några gånger mellan det här inlägget och det förra, men blogg verkar inte ha fungerat när jag varit inne.

Just nu är min syster Sarah här och hälsar på, hon är supersnäll och tar Binning så jag hinner rida lite. Idag var vi ute i 1½ timme, bara skritt och trav men det var skönt. När jag kom hem hade Sarah städat, vikt tvätt, diskat och bytt världens största bajsblöja på Binning. Det var bra jobbat! Sen dammsög hon medans jag och Binning käkade lite. Hon kan gärna vara här jämt, om ni frågar mig!

Nu är vi uppe hos Eva och Lasse, vi ska snart fika och efter jobbet kommer Henke också hit.

Kommentarer
Postat av: Helene

Halloj! Länge sedan man såg att du var här.. :) härligt med systrar... hon får gärna komma hit oxå.. Hoppas allt e bra! Kram..

2006-12-15 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback