Så jävla trött..

Binning har feber, är superförkyld och gnällig. Jag har inte sovit mer än typ 2 timmar (om jag haft tur) i taget den senaste veckan, förutom inatt då jag äntligen fick sova typ 5 timmar i sträck.

Henke är skitsur på mig för att jag är arg, det är inte precis så att han vaknar, tröstar Binning och springer upp och hämtar medicin eller blöter torklappar som B kan ha på huvudet. Då får man fan ta lite skit efter en vecka med skitlite sömn.

Jaha. Dan för dopparedagen, idag ska allt fixas inför imorgon. Det blir väl total stress, panik och storbråk kan jag tro. Vid kl.13 ungefär kommer Kjell och skor Carmensita. Jag ska mocka stallet idag också.

Jag är så jävla trött. Idag måste jag sova middag, har tänkt göra det hela veckan men det blir aldrig av. Det är så jävla mycket att göra. Och jag vet att jag svär precis hela tiden i det här inlägget men vad faaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback