tack

Tack till alla som grattat mig på födelsedagen.. Igår hade vi kalas med Henkes släkt, jag fick pengar, presentkort och en fin provance-inspirerad skål. Vi bjöd på smörgåstårta och sen var det marängtårta med hasselnötter på till fika. Mums.

Annars händer det inte så mycket kul som är värt att skriva om tror jag, jag rider för fullt nu. Det är skönt att vara igång, fast Carmensita är brunstig just nu = lite trilsk att rida. Lika trilsk som pilsk. Haha.

Binning ålar sig som ett skott såfort man släpper ner honom på golvet. Han är som en pingiskula mellan kattmaten och kattsanden, när han inte är i vardgsrummet och försöker peta i väggkontakterna.

Idag är det julmarknad i Stjärnorp och därför ska jag inte jobba idag, ikväll blir det julbord med Solla, Cissi och arbetslaget (de jag städade med förut). Imorgon och på onsdag ska jag jobba.

Jag vet att jag hade någon fundering som jag hade tänkt skriva om, men jag kommer inte ihåg vad det var.

För övrigt har jag bestämt mig för att sluta dissa Henke och börja hissa honom istället. Det fungerar jättebra, fast inte idag.. Men annars!

Kommentarer
Postat av: Helene

Hahah.. Hissa Henke, kan jobbar väl med hisar, så han kan ju hissa sig själv.. :) hhihi.. Hoppas allt e bra med er.. vi måste se till o träffs snart! Kram

2006-12-10 @ 09:32:31
Postat av: Madde

GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Hoppas det gick bra att jobba idag, såg dig aldrig men hörde att du hade varit inne...hälsa mannen och barnet

2006-12-10 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback