Folkrace

Idag har vi varit på Folkrace i Eskilstuna. Det var helt ok, faktiskt.. Jag läste ut "Att åter mötas" av Rosamunde Pilcher, Binning hade mys i sin vagn och Henke kollade på bilar. Binning boxade på sin vagnleksak, som ni kan se nedan. Ni ser ju förstås också vad han har för kläder på sig. Hehe.

Binning


Micke skulle köpa bil (fick ingen förstås), det var ju därför vi var på folkracet från början.. Anders och Falka var också med, och Max med förstås:

Max

Nu ska jag smörja in mina axlar för dom har blivit brända idag! Ajaj.

Annars måste jag säga att både John och Helené dissade oss fett idag. Ringde till både två när vi var på hemväg men ingen ville träffa oss (dvs ingen av dem svarade när jag ringde).. Men det blir väl fler tillfällen, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad söt binning är! :) Kul att han gillar sin leksak!
Snart dags för jobb.. Hade gott! :)

2006-07-02 @ 13:56:37
Postat av: Helene

´Vad har ja nu gjort.. antar att det är ja som är Helene i ditt medd.. =)
Hoppas allt är bra med dej iaf..

KRam kram

2006-07-02 @ 20:17:03
Postat av: Ida

Hey, de är allt en bra söt liten kille du har! Du, jag har en fundering. Jag lyckas inte infoga flera bilder i samma inlägg. Hur 17 gör du de? Jag lyckas bara infoga ett, sen vet jag inte hur jag gör. Hoppas allt är bra med er. kram!

Postat av: Sara

Du vet ju att jag inte är mycket för barn, men Binning är faktiskt söt :D

2006-07-03 @ 17:15:10
URL: http://nooby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback