Helg igen..

vart tar tiden vägen? På tisdag ska vi till BVC igen, jag tror att Binning ska få nån vaccinationsspruta nu. Det märks ju efter hand!

Igår tvättade jag klart altanen + den lilla altanen utanför "gästhuset". Ibland undrar jag varför vi kallar det gästhuset, just nu är det ändå bara tvättstuga och hästgrejer där, "hästhuset" kanske vi skulle kalla det istället?

Idag skulle tydligen Micke, Lovisa och barnen komma ut.. Vi får väl se hur det går med, dom är mer vilda än tama. Åtminstonde Max.

Idag blir det inga bilder, orkar inte ladda upp och sen har jag inte tagit så många heller.

Binning är för det mesta naken, igår hade han på sig en liten tröja med krage som jag hade när jag var liten. Vit tunn bomull, jätteskönt. (Tror jag iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback