Mera inlägg..

Idag blir det massa inlägg, känns det som..

Nu är vi ju, som sagt, i Dalarna och hälsar på. Innan vi åkte jobbade jag o Henke flera timmar i garaget för att sätta upp all glasfiberväv på väggarna, det blev kalasbra fast det är obehagligt med glasfiber..
Carmensita är på det stora betet igen med Cassandra och Atena. Akilles har förmodligen åkt ner till Brokind vid det här laget och Agge är nog kvar i stallet..

Jag och min yngsta lillasyster har städat hela huset och tvättat nästan all tvätt innan vi åkte, det kommer kännas superskönt att veta det på hemvägen!

Här har vi precis fikat och före det har vi kollat på lilla Humlan och hans/ hennes syskon. Dom är sååå små och jättejättesöta kattungar. Man vill bara ta med dom hem! Humlan är helt galen, när man kommer springer den fram till dörren och typ hoppar/ klättrar upp i knäet på en. Charmig som få.

Annars har vi inga speciella planer just nu, imorgon får jag väl lov att typ ringa farmor och sådär. Min lillasyster har ju namnsdag idag och då tyckte hon att farmor skulle bjuda oss på Malva (en grekisk restaurang) och det tycker jag låter toppen, hoppas det blir av. Vi får väl se.. Jag har ju tänkt hinna träffa lite kompisar med, den här gången.. Och hinna visa Henke lite mysiga badställen om det blir fint väder och sådär..

Nehej nu ska jag surfa runt lite, det är skönt med bredband, det går så fort!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hörru duru! de va farmor som sa det faktiskt, angående att bjuda på mat! ja är inte lika snikig som dig å små syskonen , så de så :)
supersöta bilder på binning! han passade bra i laban o zlatan :)
hoppas de nya kläderna blir bra, ja vill ha bild bevis sen :) kul att träffa er! :)

2006-07-31 @ 22:57:36
Postat av: sarah

du din...menar du att du är i dalarna utan att medela mig...hur länge blir ni kvar?? skulle vara kul att få se er igen!!! hälsningar från mora

2006-08-01 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback