nya bilder!

Nu är vi hemma igen, vi kom för typ en timme sen och då käkade vi och sen tyckte jag att det var försent för en ridtur, tyvärr.. Klockan hade ju hunnit bli mitt i natten om jag skulle iväg och hämta henne i hagen kl.21. Men imorrn, då jävlar!

Binning!

Binning i dagens outfit: bling-blingtröjan från moster Sarah, tunna vita byxor från Ann och strumpor från mostrarna. Han har haft bara tröjan också, till och från. Han ser verkligen ut som en söt ghetto-smurf på bilden, tycker jag..

gastråd

Här är en bild på Henkes Ford 32:a, det finns ju en bromspedal som ni ser, och "gaspedalen" är snöret som hänger ner i hålet där.. Idag har Henke kört den för första gången, han är jätteglad..

vilken spjuver

Henke grejar med batteriet före avfärd.

32:an

Efter-bilden! Henke körde bort till Kilenstugan och tillbaka..

Imorgon ska Henke göra en gaspedal till bilen och fixa med lite andra grejer på den också tydligen. Jonny och Lena skulle komma upp från Borås istället, över dagen imorrn, kul!

Nu tänkte jag mest sova, men först tänkte jag kolla lite på aftonbladets korsord.

Har jag sagt att brunkarna är uppe hos Eva och Lasse nu? Om inte annat vet ni det ju nu.. Vi tänkte att dom kunde vara där och hålla Eva sällskap nu när Roddan är död och vi ska åka bort. Det blir en win-win situation som man brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback