Besök

Från igår förmiddag tills idag (lunchtid ungefär) har mamma o co varit här och hälsat på. Kul att ha dom här lite, Binning fick massa fina kläder av dom och jag fick mina gympaskor. Skönt att ha ett par bekväma skor att gå i!

På söndagen åkte vi in till Ikano-huset och åt på thai- restaurangen, jag åt fläskfilé, stekt potatis och kantarellsås (jag var mest sugen på kantarellsåsen).. Gott! Vi kollade på HM, Kalle P skor, Teknikmagasinet och IKEA sen åkte vi till Solla och käkade glass. Jag provade en after eight, den var god förstås.. Innan vi åkte hem var vi upp till Eva och Lasse med. På kvällen käkade vi lax hemma och sen gick vi bort till gården som är till salu och snokade lite. Vi hälsade på hästarna med, dom bilderna lägger jag in framöver tänkte jag..

Idag var det lugnt, käkade frukost i lugn och ro och sen åkte allihopa vid lunchtid. Binning och jag har tillbringat dagen i vardagsrummet eftersom det varit så himla varmt! Jag klagar inte, men det har varit varmt. Jag ville inte vara ute och bränna mig så jag städade ur gamla papper från pärmar och sådär. Skönt att slänga grejer som man ändå aldrig kollar på.

Jag har varit till hästhagen en vända med, hästarna blev jätteglada och kom fram på en gång. Satte grimman på Carmensita i tron att Kjell tänkt komma och sko henne i veckan men förmodligen blir det inte så nu. Jag tänkte börja rida henne lite försiktigt ändå, jag kan ju rida på gräset bakom huset tänkte jag..

Nu ska vi ner och byta blöja! Här neranför ser ni en bild på dagens outfit - en blöja. Han har mest varit naken faktiskt, men när han är i babygymet, som på bilden, får han ha blöja så det inte sker "en olycka" där..



                                                                                       



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad är det för snygga brudar du har bild på då? ;) hehe.. mer shopping åt skrutten har det blivit ju :) Fin blogg! :)

2006-06-14 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback