Cadillac!!!

Idag har Binning och jag slappat framför tv:n, jag var trööött imorse. Binning med tydligen för jag käkade brunch, potatisgratäng och bacon, och efter det hann jag duscha också medans han sov på sängen. Han är verkligen supersöt när han sover (och alltid annars med förstås)!

Framåt eftermiddagen åkte vi upp till Eva och Lasse, dom kom hem vid kl.18.. De hade varit i Göteborgs - trakten och köpt en Cadillac så nu var Lasse jätteglad. Kul! Vi provåkte till Gunnar, men där var det ingen hemma. Däremot kom Micke med familj och Alex och Max åkte med oss i Cadillacen tillbaka till Eva och Lasse.
För de bilintresserade kan jag ju säga att det är en Coupe De Ville -56:a.. Om jag inte missminner mig, men det skulle jag inte tro att jag gör. Typ vaniljgul, jättefin färg tycker jag, men Lasse ville helst ha en vit.

Idag har Binning på sig en vit kortärmad body från Hardrock Café Sthlm (fått av Lasse, den är storlek 3 - 6 månader!!). Till det de röda Polarn och Pyret- byxorna (strl 62) och den söta "Teddybear Village"- tröjan (strl 62) han fått av Camilla. Jag har självklart tagit massa bilder som jag ska lägga upp såfort jag installerat min "telefon- skiva"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback