miki

Nu tänkte jag kolla på www.miki.se, men det verkar inte fungera *hmm* såg ju en perfekt present till min kusin Sigrid i en reklam-annons förut.. Men jag hinner väl ordna present eftersom hon fyller 1 år 13 aug.

Just nu är vi uppe hos Eva och Lasse (dom är däremot inte här), Henke och Binning mekar med Henkes moppe, den blir "customized" inför Tallgölen Trophy 16-18 juni. Tur att mormor och Sigbritt kommer och hälsar på oss då, det är trist att vara ensamma hemma hela helgen.

Idag har Binning enbart på sig en blöja! En storlek större än vanligt för Eva och Lasse hade köpt ett paket som är här uppe, eftersom vi är här så ofta. Kalas!

Annars har Henke fixat med min telefon och datorn så nu har jag alla bilder från telefonen upplagda, men det är ju på datorn hemma förstås. Framåt kvällen kanske det kommer in en bild på Binning i dagens outfit, om ni har tur.

Nu kom precis Henke in med Binning, den lilla sumo-brottaren. Han ser verkligen ut som en sumobrottare när han bara har blöja och man ser alla valkar. Sötnos! Ska ta lite bilder på honom och lägga upp så alla får se hur rund och go han är. Han är faktiskt väldigt go, men det tycker ju alla föräldrar om sina barn, så lita inte på mitt omdöme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback