Mitt nya mycket bättre Jag

för jag har skaffat gym- kort! From september månad öppnar ett nytt gym i Lkpg och där är jag medlem. 149:- per månad och då har dom allt möjligt: relaxavdelning (det viktigaste först), styrketräning med PT (gratis för medlemmar) och allt det vanliga som dom brukar ha. Det är världens klipp för nu kan jag yoga för 149:- per månad istället för 400! Man kan inte vara lyckligare..
Idag har jag klippt mig också, på Studio 22. Det blev supernajsigt, som ni säkert ser. Jag ville ha en ny frisyr utan att hon tog bort för mycket längd och det lyckades hon med tycker jag..

Annars har jag shoppat med Fia och Lena, skoj att träffa dom! Jag köpte skor (på bilden), en tröja och en skjortklänning, ett diadem och ett skärp. Nu är min outfit klar till midsommar och jag är glad glad glad!

Binning har förstås varit naken idag igen.

Imorrn blir det BVC och sen Solla, om hon är hemma.

                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback