Obelix!

Idag har jag äntligen fått se Binnings lilla kusin i verkligenheten, han var pyttepytteliten i jämförelse mot vad Binning är nu.. Helt sjukt att det går så fort!

BVC idag då: Binning väger 7950 gram, är 62 cm lång och har 42 cm i huvudomfång. Efter BVC åkte vi till Solla och lämnade lite papper, sen upp till Eva och Lasse. Satt och solade där och efter en timme kom Eva hem, vi pratade massor och sen kom Micke & Lovisa upp med hela familjen. Henke kom också efter ett tag, vi åkte hem och på vägen plockade vi upp pizza/ kebabtallrik. Mums! Det var faktiskt ett bra tag sen vi åt pizza.. Jaja jag får kompensera med lite frukt ikväll så jag känner mig nyttig igen. Eller några morötter kanske..?

Annars älskar Binning att ligga i sitt baby- gym, han gungar fart på figurerna som jag hängt ner åt honom och sparkar på prassel- blomman. Han är världens finaste unge. När vi är hos Eva och Lasse känner han igen sin snuttefilt som är på bild på deras kylskåp med, han skrattar varje gång han ser den. Kul..

Nu ska jag krypa ner i sängen, gosa med världens sötaste gull-unge och läsa vidare i min bok "Snön som föll o april" av Rosamunde Pilcher, den är superspännande och extremt förutsägbar *hehe*


   Dagens outfit: Söt body från mormorsmor, jeans från morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback