personal shopper

äntligen har jag fått handla lite kläder till Binning. Han har ju inte behövt nånting innan eftersom han fått så mycket när han föddes. Jag köpte tre randiga bodysar på Kappahl, två rosa-randiga och en blå- och vitrandig. Han kommer bli jättefin i dom, men han får vänta ett tag eftersom det var storlek 74/ 86 (?) på två och 86/ 92 (?) på en. Men de blir kalas senare! Han fick en cool mössa i storlek 74 också, den kommer han behöva senare i sommar tänkte jag..

Jag shoppade till mig själv med, sååå underbart! Senast jag handlade nånting var ju i julas och då var det stickade tröjor, dom känns inte så aktuella nu om man säger så.. Jag köpte ett svart och ett vitt linne, en vit v-ringad t-shirt, ett par gröna trekvartsbyxor och en grön omlott- tröja med broderingar på. Tänkte ha tröjan på studenten iallafall, den var superfin! Kalas med lite basplagg också eftersom jag inte har några linnen som räcker ner över magen längre.. Det beror nog inte så mycket på att magen är stor som att brösten är enorma, misstänker jag!

Innan vi åkte till Ikano var vi hos Solla och hälsade på lite, ska dit imorrn med och sälja glass. Kul! Henke ska på "TOA- tint" (tror det heter så) i Sthlm så vi är ensamma hemma.
Annars har jag glömt mina mobiler uppe hos Eva och Lasse, mycket frustrerande men samtidigt klarar man sig ju utan dom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback