prisa gud, här kommer skattåterbäringen!

Hurra idag har skattepengarna kommit, det har jag firat med lite shopping! Allvarligt talat så köpte vi välkomstpresent till Binnings kusin Obelix ( Lasse säger att han inte får heta Obelix för det är ett skyddat varumärke, men vi får väl se!), sen köpte vi varsin cool t-shirt till Alex och Max också, dom var så lagom roade. Binning fick ett par coola jeans i storlek 74 också.. Det går nog åt!

Idag har jag fixat studentpresent till Johanna också, grejer att hänga om halsen från mig + fam och från Camilla med. Blir nog kalas! Ska till Vadstena och fira henne från kl.13.30 imorrn och sen måste jag ju tillbaka till Linköping och hämta Henke vid kl.16.15.. Hade ju tänkt att vi skulle åka med mamma o co dit men sen fick inte Mats ledigt från jobbet. Töntigt men inget att göra nånting åt..

Idag har Binning på sig sitt set från Madde. Beiga och mörkgröna kläder, på t-shirten står det typ "Meet my buddies space invaders" och sen är det ett par shorts till. Sweet!

Annars har jag mest solat idag, Binning låg i skuggan. En promenad har vi också hunnit med som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback