rhodedendrondalen

Nu har vi varit i rhodedendrondalen och kollar, fint förstås, jag tog lite bilder som ni kan se här neranför.. Dom andra bilderna visar från vänster: Mormor, Sigbritt, Kristina och Eva med Roxen i bakgrunden, Sigbritt och mormor käkar lunch på altanen och sen en 2 dagar gammal bild på Binning. Det tar så lång tid att ladda upp bilder så ni får hålla tillgodo med en "gammal" Binning- bild idag.. Det har varit underbart kul att ha mormor och Sigbritt här (nu har dom åkt vidare till Norrköping), igår hade vi trevligt och åt middag tillsammans, idag var vi till Stjärnorp (fikade hos Eva och Lasse med) och till sist åt vi sen lunch på altanen. Jättehärligt och lagom mycket att göra eftersom det varit så varmt.

Idag har Binning haft på sig t-shirt och shorts från Malin Herlitz med familj. Grön- och vit randig skjorta med påsytt linne under med Tiger på och ett par gröna shorts. Bild på det kommer förmodligen imorgon. Han blev väldigt varm, han hade på sig kläder en halvtimme ungefär och sen fick han vara naken istället.

Nu på kvällen vet jag inte alls vad jag ska hitta på, Binning sitter och sover just nu. Jag är sugen på choklad, funderar på om jag kanske skulle åka till Preem och köpa lite lördagsgodis. Det vore ju gott.. Vi får se hur det blir, jag tänkte läsa i boken "Att åter mötas" av Rosamunde Pilcher också, igår läste jag ut "I Pinjeträdens skugga". Den var perfekt, som alla hennes böcker. Först ska dom gifta sig med en kille, men av nån anledning (varierar från bok till bok) åker dom iväg på en resa och där träffar de dröm- mannen, sen kommer intrigen med en svartsjuk kvinna i dröm- mannens närhet som älskar honom i hemlighet men inte sagt nånting. Sen slutar boken lyckligt med att huvudpersonen och dröm- mannen får varandra, förstås.


                 

Kommentarer
Postat av: Ida

nej men, Hey hey! Kul att du gluttade in :) självklart har jag tid med de! jag är arbetslös just nu och går bara hemma så det är bara att höra av dig! Hoppas allt är bra med er, kram! /Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback