Bästa stället..

.. är i famnen på någon varm person säger Binning. Så fort jag sätter honom i bärselen somnar han, men det är väl ett bra tecken antar jag. Han satt i baby-sittern innan, men där verkar han inte vilja somna. Han sover vidare om man sätter honom där efter att han somnat i famnen eller så, men som sagt verkar han inte vilja somna där.
Tur att det är så mysigt att ha honom nära!

Idag är sista dagen på Henkes pappaledighet, tur att det är en kort arbetsvecka med bara fyra dagar. På onsdag ska Binnings farmor skjutsa oss till BVC och efter det skulle vi förmodligen åka och kolla i lite affärer. Det blir nog bra, bara vi hittar till BVC först..

Jag hoppas på massa familjemys ikväll eftersom det är Henkes sista dag hemma, vi får se.

Just nu läser jag i Jorunn´s bok "Nära föräldrar", den är jättebra och ger mig mer stöd än BVC och alla "goda råd" man får från släktingar och vänner. Läs mer om boken på Jorunn´s hemsida:
http://www.naraforaldrar.se/

Idag har Binning på sig en body med svampar och små hus och samma blå byxor som igår. Igår kväll hetsåt han massor och spydde ner typ 3 uppsättningar kläder så idag har han lite blandad utstyrsel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback