Binnings presenter under Hedemora- vistelsen

lördagskvällen kom Anette upp till Bert och Kerstin för att hämta Alva, så då träffade vi henne också. Kul att se henne och hon ville förstås se Binning. Hon gav oss 300 kr i presentkort på HM i Binning/ Cattis 21 år- present, snällt! Jag blev superglad eftersom jag knappt handlat nånting på hunda år känns det som, trots att det var i julas jag shoppade senast. Men stickade tröjor känns ju inte så aktuella nu, jag vill ha en till sommarklänning.. Binning vill ha en solhatt också.

Av Bert, Kerstin och Sigrid fick Binning supporter- kläder till fotbolls- VM i sommar. En blå body med gula kronor på och ett par gula strumpor som det stod "SWE" på med blå text. Jättefina saker förstås och Bert sa att vi fick se till att det var rätt storlek till VM :)

Binning fick paket av sin mormors mor också (ännu mer saker, hon har ju redan gett honom 3 bodysar). Han fick ett par gråa byxor, en blå-, röd- och vit-randig tröja, en gul- oh vitrandig stickad tröja (hon hade gjort den själv!) och en till randig tröja i olika färger, med en liten tiger på ryggen. Fina och bra kläder, storlek 68 på allt och det var verkligen toppen!  Mormor hade en fleecefilt med Nalle Puh, Tiger och Nasse på som han skulle få lite senare när hon sytt den dubbel. Snällt!

Av sin mormor fick Binning en randig tröja i mörkblått (tror jag) och vitt med ett tryck på bröstet. Fin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback