Full aktivitet

Idag är det full fart i Björkelunden: Vi har kört (och kör) massor med den nyinköpta trädgårdstraktorn.. Just nu kör Henke ute i den (oftast) vildvuxna delen av trädgården, dock har den inte hunnit bli särskilt vildvuxen än iår. Henke har kört undan massa stockar/ pinnar från den stora hästhagen och jag har klippt allt gräset i båda hagarna. Det blev superfint! Nu är snart allt klart tills Carmencita kommer hem, vi behöver väl köpa en vattenslang egentligen och fixa ett sällskap åt henne, men det kommer ordna sig!

Ja det är väl ungefär det vi gjort.. Men det har tagit ett tag kan jag lova. Jag tänkte kolla lite på internet nu och sen är det väl bara ut och greja igen, det är kul när det går så lätt! Och man blir solbränd också, fast jag har smort in mig några gånger, förhoppningsvis slipper jag bli bränd. Vi får se!

idag har Binning på sig den blåa dressen från Madde och Gunnar. Det är sista gången han har den för numer ser det ut att vara trekvartsärm på tröjan och byxorna är snart också för korta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback