fullt upp

Sovmorgon idag, upp, käkade brunch och sen fick Binning ta ett bad. Mysigt! Ut på en promenad med Binning i vagnen, Carmencita brevid (och före) och Anna- Karin och Andrea också. Kul, fast Carmencita blev totalt galen när vi kom borta vid travhästarna, dom blev helt i extas är det kom en annan häst så dom galopperade omkring i sin trav- galopp och Carmencita blev jättestirrig. När vi gick över missväxt- åkern ringde Helené, när vi kom hem åkte vi till Vreta och hälsade på, först till stallet och sen till skolan också. Öppet hus där i helgen tydligen.. Kul att träffa Helené förstås, hon är ju mitt uppe i karriären nu så hon har fullt upp för det mesta. Nu är vi uppe hos Binnings farmor och farfar och hälsar på, Henke mekar förstås.

Idag har Binning på sig den blåa bodyn från Barngarderoben i Hedemora.. Med små mörkblåa tåg på och "tuff- tuff", jättesöt! Den har han fått av sin mormors mor (skrev nog samma igår tror jag).. Jeans och samma strumpor som igår med.

Nu ska jag försöka hitta nån loppis där jag kan sälja alla grejer jag vill bli av med och förhoppningsvis få in ett par hundringar..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback