nu är jag stor!

för jag vet vad jag vill bli "när jag blir stor".. Hästmassör! Jag har funderat på det fram och tillbaka tidigare, men aldrig kommit fram till nånting mer, men idag har jag masserat Carmencita lite och nu har jag bestämt mig! Jag antar att jag ska gå utbildningen vårterminen -07, det är ju 5 olika kurser man ska gå.. Måste kolla upp finansieringen också förstås och jag tänkte kolla med lite olika massörer vad dom tar i pris + om det går att leva på det innan. Annars är det ju lite trist att betala en hel del för en utbilning om man ändå inte kan leva på den sen..

Idag har Binning på sig en beige- och vitrandig kortärmad body och de beiga byxorna med fötter från Eva. Sötnos!


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej gumman! Bra att du kommit fram till vad du vill göra, ja måste oxå komma på ngt bra!hahah
Hoppas vi kan sammanstråla med ngr friends i helgen, till Åby kanske! Nu ska ja sussa.. Puss o godnatt!

2006-05-24 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback