shopping

Idag har Eva, Binning och jag varit ute på lite äventyr. Först var vi till Ulfåsa möbler, jag köpte en flugsmälla (rosa i form av en hand), en buddha- staty och en meter vaxduk. Tänkte göra ett överdrag till Binnings skötbädd, blev inspirerad när jag såg den Kerstin (?) hade gjort till Sigrids. Binning vill också ha en customized.. På den lilla blomsterboden brevid Ulfåsa köpte jag 10 penseér, dom kostade 2 kronor styck, prisvärt! Vi fikade där också.. Sen åkte vi till Oves plantskola, Eva handlade lite stockrosor och jag köpte en liten blomma, jättesöt.

Idag har Binning på sig sin röd- och vitarandiga body och de svarta Bamse-hängslebyxorna igen..

Nu på kvällen har vi varit till City Gross och handlat massa mat, just nu är det en potatisgratäng på g inne i ugnen med. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback