Ingen tid..

att ens sitta här egentligen, men eftersom jag kollat banken tänkte jag skriva några rader och visa att jag lever. Superkul att ni kommenterar även om jag inte hann läsa idag, lovar att göra det nästa gång..

Kl.11.10 börjar jag, hade tänkt åka nu, men det blir alldeles strax. Går till 20.25 ikväll, ibland är man lite för snäll när man tackar ja tror jag.

Idag har jag varit ute och galopperat järnet med Carmensita, det var superkul tyckte vi båda två. Imorgon ska vi åka med Helen till ridhuset och hoppa.

Med Binning är det full fart, han börjar snart krypa, han kan åla sig fram hur snabbt som helst nu och man ser hans lilla tand den är typ 3 mm stor. Henke är kalasduktig med honom hela dagarna.

Nuuu är det dags att åka. Ha det fint alla som läser!

Kommentarer
Postat av: annika

hej! hur stor är han nu din pojke? du får lägga ut nån ny bild på honom. annars bra eller? hur trivs du på jobbet? jag har mailat dig via lunar mitt lösen till nya bloggen. om du skulle ha tid att kika förbi nån dag menar jag :-) kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback