Jippie!

Vad kul det är att rida, det hade jag faktiskt glömt bort. Idag red jag så jag kom ut borta vid Ruben. Bakom honom har de renoverat hela banvallen, den var superfin och allt sly var bortröjt. Världens underbaraste galoppsträcka, kan man tänka sig. Idag var det skritt som gällde och det är det i ett par dagar till antar jag. Nu har jag ridit tre dagar, fast hon stod igår. Imorgon ska jag och Nina rida tillsammans, skoj.

Annars har jag jobbat hela helgen och försökt hinna med min älskade familj lite också.

Nu ska jag försöka snabba mig på lite här tänkte jag. Imorgon ska jag träna yoga och jobba, det blir jättemycket jobb den här veckan eftersom Henke är pappaledig. Jag måste ju dra in lite cash!

Kommentarer
Postat av: Helene

Helene vill oxå rida! Men det kommer får vi hoppas! =) Vi måste höras om onsdag, men ja kan komma direkt till dej vid 9.30 el nått.. vi hörs! kram

2006-11-12 @ 19:36:09
Postat av: Maria

Mmmm man minns hur mysigt det var att rida ut, nu kan man inte ge sig av så långt för antingen ringer karln eller så börjar man å läcka. Dolly Parton efter ett par km. Längtar så till att sluta amma.Oki det var jättebra nu på strömsholm men när det gäller hästarna...hmm man kan inte sitta ner i traven heller och sportbehån till trots..den gar bara mjölkstockning förresten...men jag älskar mina barn men man får ta igen hästarna sen!!

Postat av: Lotta

såg dig på jobbet idag ;0)

2006-11-17 @ 22:43:04
URL: http://elvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback