Dop

Idag är det dop, vi har varit till Borensberg och plockat upp ett dopkort och dumpat lite sopor (tv:n och micron). Nu är vi hos Eva och Lasse och väntar på att vi ska åka ner till kyrkan här i Stjärnorp, passar på att surfa lite under tiden.

Igår jobbade jag, köpte present till Obelix och Eva (fyller år idag), handlade mat, matade Binning i panik i mataffären och var i stallet. Det kändes som att jag hade alldeles för lite tid på mig men det ordnade sig ändå!

Yeye nu ska jag surfa runt medan tid är. Ajöken!

ps) idag känner jag mig lite trendrätt för en gångs skull, jag kanske kan fixa en bild lite senare..

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejsan!Ja vill se.. hoppas vi kan ses i veckan, tisdag skulle passa mej bäst.. om ja nu kan få tag på ngn bil.. kram på er!

2006-10-21 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback