Jobbar och sliter..

Måndag: jobbade 12-16.45 med Zelkja (stavning?) och det gick bra, jag stod själv för det mesta och körde, skönt att ha någon att fråga om/ när man klantar till det.

Tisdag: jobbade 15-18 med Britta, det gick lika bra som i måndags.. Jag var till Solla innan jag började och plastade in Carmensita stamtavla, namnskylt och täckesschema. Före jobbet köpte Solla ett par jättebra (och svindyra) arbetsskor till mig med. Halva lönen för städningen i september rök där.

Onsdag: dvs idag. Jag har varit i stallet och pysslat om hästen på morgonen, städat och fixat lite hemma och snart ska vi åka till stan. Jag ska möta Henke och ge honom Binning kl.16.15 i stan.

Nu: kolla banken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hon är gullig hon =0) zejlka (eller hur det nu stavas, det vet inte jag heller) ;0) jobbar du på fredag? då jobbar jag! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback