söndag..

Idag är det hemfärd på planeringen. VI har precis käkat frukost, Binning åt gröt och en macka. Han gillar verkligen bröd fast det går inte så enkelt för honom jämt. B plockar upp brödet så det hamnar mitt i handen och då är det svårt att få in det i munnen sen. Men Wilda blir glad varje gång han gör så, eftersom allt hamnar på golvet istället.

Dopet igår gick smärtfritt, Felicia skrek när prästen hade henne men annars gick det bra. Efteråt var det smörgåstårta och fika i församlingshemmet brevid. Igår kväll drack killarna öl och kollade på film, jag var med och såg "Bandidas" och "The Fast and The Furious Tokoyo Drift".

Jag är så trött! Trots att jag sovit bra inatt, men en natt hjälper förmodligen inte upp en hel veckan sömnbrist antar jag..?

Nu ska jag läsa en artikel om hur mycket ens barn kostar sina föräldrar från 0-18 års ålder.Hjälp!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej sis!
ja, fullt upp har det varit denna vecka! Även för mig, vet inte var den har tagit vägen..! Imorgon ska jag ialf till kerstins dagis på nån slags intervju, om jag ska få vara vikarie där. Får se hur det blir, ser ut att bli det andra jobbet, men inte ännu :) Igår festade vi och det blev lite väl mycket dricka.. har världens blåmärke på armen som jag inte minns hur det hamnade där ;) Nåväl.. många historier att dra :P
men vi hörs säkert i veckan om vi har tid! Hade toppen, pussa Binning! Kram! :)

2006-10-29 @ 19:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback