Utmaningen från Lotta

k l ä d e r & s k o r :

ytterplagg
: En grön gammal jacka från Intersports barnavdelning.
pumps: Nej
boots: Nej
jeans: Ett par stuprör, gråa från HM. Jag måste köpa jeans när jag får pengar! Lager 157, here I come..
underkläder: Mest billigt och enfärgat.
festblåsa: Nej
kostym: Nej

b a d r u m :

doft: Elisabeth Arden "Provocative Women" och Hugo Bss "Deep Red", båda används sällan.
hudkräm:LdB Mineral Active Care
hårprodukt: Äger en Dove-inpackning, jag har använt den en gång.
mascara: Aco´s bruna (fått från VR)
läppglans: Aloe Lips
rouge: Använder inte smink
underlag: Se ovan.

a c c e s o a r e r :

klocka: på mobilen
plånbok: en brun i läder, jättefin.
väska: Just idag en vit "stickad" med trähandtag och en gul blomma på. Annars mest skötväska faktiskt, tragiskt men sant.
solglasögon: ett par svarta flugisar från HM
scarf: nepp
smycke: ett guldigt halsband med en häst på
bälte: gammalt svart som var inne för typ två-tre år sen.

t e k n i k :

mobil: en sony ericsson v600i
tv: en liten 15 tums tror jag
stereo: En liten silvrig sak.
transportmedel: Vit volvo 740 med "sportavgassystem" som bullrar nåt enormt, det låter trasigt alltså.
digitalkamera: Ja

Jag utmanar:
Ida, Helené, Sonja, Camilla och Annika, fast Annika har redan blivit utmanad av Lotta. Jag har inga fler vänner att utmana.. Om jag har det: tveka inte att säga till!

Kommentarer
Postat av: Lotta

nice work, tjejen!
lager 157, där var vi föra ett par månader sedan. jag provade gladeligen alla skitsnygga och billiga jeans i "min" storlek och insåg ganska snabbt att det var min storlek för ett år sedan... och då kunde jag även komma i en storlek mindre om jag kämpade lite. inte kul att köpa jeans man inte kom i då. bättre att ta tag i mina "valkar" med en gång istället. haha. rumpan med andra ord. den behöver först och främst en förändring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback