Inköp!

Idag har jag varit med Binning och Eva på Ikano-huset och IKEA. Binning har fått 3 par byxor, 3 bodys och en tröja + ett par vita strumpbyxor från HM. Jag betalade en del och Eva en del.. Jag hade typ presentkort: handla för 300 kronor och få 50 kronor rabatt och sen hade jag en annan grej som det var 50% på ett plagg. Det blev lite billigare med hjälp av kupongerna som tur var. Superskoj att handla så mycket.

IKEA köpte jag en barnstol till Binning och lite tillbehör. Eva köpte små skålar till Binning som han kan äta sin gröt ur. Idag har han ätit massa gröt, typ 6-8 skedar. Han tycker det är jättegott, han blev förbannad när jag tog bort skålen men jag tänkte lika som igår att han inte kan börja med att äta hur mycket som helst, det kanske han får imorgon.

Ikväll kommer ju Kjell, om allt går som planerat. Undrar om Henke skulle vara ledig imorgon eller ej? Det får jag veta om några timmar hur som helst.

Fröken Pastej är det du som kallar dig "Lena"? Hehe..

Stort TACK till alla gulliga som grattat mig till nya jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback